Brahioplastia

Brahioplastia este o intervenție chirurgicală care remodelează partea din spate a brațului superior, de la braț la cot. Se mai numește și ridicare de brațe (lifting de brațe) fiind o operațíe estetică făcută pentru îndepărtarea  excesului de piele și grăsime de pe brațe.

LA CE FOLOSEȘTE LIFTINGUL DE BRAȚE?

Atunci când o persoană acumulează kilograme în plus, pielea ei se întinde încet în timp. Dacă însă pierde mult în greutate, este posibil ca pielea ei  să nu aibă suficientă elasticitate pentru a se întinde la loc. Acest lucru poate duce la un exces de piele inestetic. De asemenea, același lucru se întâmplă și pe măsură ce îmbătrânim, pielea se lasă și devine flască.

Brahioplastia nu este o operație recomandată pentru toată lumea. Într-o consultație dr. Pascal va decide dacă sunteți un candidat potrivit pentru intervenția chirurgicală, având motive de precauție în cazul în care:

• Sunteți supraponderal
  • Aveți schimbări frecvente în greutate
  • Aveți o afecțiune care interferează cu vindecarea rănilor (diabetul zaharat sau artrita reumatoidă)
  • Sunteți fumător

CUM VĂ  PREGĂTIȚI PENTRU PROCEDURA DE LIFTING DE BRAȚE?

1. Consultația cu dr. Pascal ( asigurați-vă că ați înțeles beneficiile și riscurile)
  2. Examinarea istoricul medical ( tratamente, medicație, boli,  operații anterioare)
  3. Examen fizic. Pentru a determina opțiunile de tratament, medicul vă va examina partea de jos a brațelor superioare.

ÎNAINTE DE PROCEDURĂ

Trebuie să renunțați la fumat. Fumatul scade fluxul sanguin la nivelul pielii și poate încetini procesul de vindecare. Dacă fumați, medicul vă va recomanda  să vă opriți din fumat înainte de intervenția chirurgicală și în timpul recuperării.

Evitați anumite medicamente,  de exemplu: aspirina sau alte medicamente anti-inflamatoare și suplimente pe bază de plante, care pot crește sângerarea.

CUM PARCURGE INTERVENȚIA DE BRAHIOPLASTIE?

Procedura se desfășoară într-un spital sau în regim ambulatoriu. Uneori, procedura se face cu sedare și anestezie locală, care amorțește doar o parte a corpului, iar în alte cazuri este recomandată anestezia generală.

Operația durează de obicei 2-3 ore.

DUPĂ  LIFTINGUL DE BRAȚE

Inciziile vor fi acoperite cu bandaje .Brațele vor fi acoperite lejer cu  bandaje elastice pentru a minimiza inflamația. Tuburile de dren ar putea fi introduse în brațe pentru a se scurge excesul de sânge sau de lichid.

Rămâneți internat peste noapte la spital. Chirurgul va scoate bandajele dumneavoastră și tubul de drenaj a doua zi după operație.

Va fi nevoie să purtați un bandaj compresiv pentru câteva săptămâni după intervenția chirurgicală.

IMPORTANT (în primele zile după brahioplastie)

Evitați ridicarea brațelor deasupra nivelului umerilor

Nu forțați brațele aproximativ șase săptămâni după intervenția chirurgicală

Luați medicamente împotriva durerii și antibiotice pentru prevenirea infecțiilor, așa cum v-au fost prescrise de medic

Puteți relua exercițiile sportive după 3- 6 săptămâni (menținerea unei greutăți stabile vă poate ajuta să păstrați rezultatele).

facebook-squareyoutube-playinstagram